середу, 13 травня 2015 р.

Для чого створений блог?

Добридень, друзі!  Від душі вітаю вас на своєму   блозі. Для мене блог – це особистий щоденник, в якому я вестиму свою колекцію записів на різні теми. Особистий? Так, тому тут я ділитимуся з Вами, шановані читачі, своїми думками. У житті кожної людини настає момент, коли хочеться озирнутися назад, спробувати переосмислити різні події і факти зі свого життя, побачити нові грані діяльності, визначити дороги подальшого пізнання істини.
Такі моменти в житті людини настають в різні періоди. Такий період, напевно, настав у мене.
Я вчила дітлахів. Та ось у 2012 році я стала керівником марганецької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 1 ім. Т. Шевченка
За майже чотири роки керівництва школою зроблено чи мало, але ще більше треба зробити.

Як зробити так, щоб дитя не йшло, а бігло  в мою школу і не хотіло вирушати з неї, а багато років через захоплене «спасибі» з вуст випускників різних років не втрачало своєї щирості і емоційного вмісту?! Що потрібне для того, щоб ці вже дорослі, люди, що відбулися, яких учили не лише осягати основи наук, але і бути успішними у всьому, хотіли б привести в мою школу своїх дітей? Як зробити так, щоб педагоги ходили з гордо піднесеною головою, відчуваючи себе захищеними і що зажадалися, а головне - щоб вони відчували свою причетність до великої справи - освіти!  Намагаюся знайти відповіді на питання, правильно розставити пріоритети. Як правило, учні, вчителі, батьки, колеги з інших шкіл зустрічаються один з одним в умовах освітнього середовища, коли ті та інші виконують наказані суспільством обов'язки: урочна і позаурочна діяльність, батьківські збори, педагогічні ради, семінари, конференції, шкільні свята і так далі. Що хвилює вчителя, директора в звичайному, реальному житті не лише в школі, але і за стінами школи? Саме через свій особистий блог, я хочу показати, що сучасний директор школи  – це творча особа, здатна долати стереотипи і знаходити нетрадиційні дороги вирішення завдань, що стоять перед школою. А ще хочу запропонувати знаходити ці дороги разом! Сподіваюся, що наше спілкування дасть нам великі можливості для встановлення нових професійних і дружніх контактів! Запрошую Вас до відкритого спілкування! Інколи,  у моїх записах міститимуться анотовані посилання на інші ресурси, опубліковані в мережі. Для чого? Або мені так сподобався матеріал, і я хочу поділитися їм з вами, або я не зможу сказати краще, ніж вже сказано до мене, або це текст документа. 

Немає коментарів:

Дописати коментар